.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بسته پیشنهادی برای سفر دوم دولت به مازندران
پس از بررسی و تصویب این بسته از سوی مسئولان استانداری و کارشناسان خبره نهاد ریاست جمهوری، در آینده ای نزدیک دور دوم سفر استانی هیئت دولت به مازندران برنامه ریزی خواهد شد...
بسته پیشنهادی برای سفر دوم دولت به مازندران

استاندار مازندران از ارائه بسته پیشنهادی دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به مازندران، طی هفته آینده به هیئت دولت جهت بررسی و تصویب نهایی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، سید محمد کریمی در حاشیه دیدار با روسای دانشگاه های دولتی، آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمامی نیازها، انتظارات و طرحهای مورد نیاز استان در این بسته پیشنهادی موجود است.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی و تصویب این بسته از سوی مسئولان استانداری و کارشناسان خبره نهاد ریاست جمهوری، در آینده ای نزدیک دور دوم سفر استانی هیئت دولت به مازندران برنامه ریزی خواهد شد.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود از بهره برداری نخستین کارخانه کمپوست مازندران به زودی در تنکابن خبر داد و گفت: برنامه ریزی اصولی برای جمع آوری زباله در استان باید از سوی شهرداران اتخاذ شود.

کریمی با بیان اینکه مرتب کردن مبلمان شهری، تقویت نظارت خدمات عمومی و ساماندهی حریم جاده و شهرها از کارکردهای اساسی و ماموریت های جدی شهرداران و راه ترابری است، تصریح کرد: بودجه استان در جاهایی که نیاز است هزینه خواهد شد.

نماینده عالی دولت نهم با اشاره به فراهم سازی زیرساختهای راه و ترابری، جاده و هوایی از راه اندازی خطوط پروازی مرتب از ساری به تهران و ساری به مشهد خبر داد.

به گفته وی، در آینده نزدیک نیز هواپیمای باری برای سورتینگ و حمل کالاهای صادرکنندگان استان به مقصد کشورهای دبی، کویت و سوریه در فرودگاه های استان ایجاد می شود.

وی با تاکید بر پیگیری مجدانه اجرایی شدن نهایی مصوبات دور اول سفر استانی دولت به مازندران، خاطرنشان کرد: طرحهای دور دوم سفر استانی دولت به استان توسعه پرور و موثر خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

يه ساروي 25 شهريور 1387
لطفا تكليف طرح هاي اولين سفر رو مشخص كنيد و سپس به سراغ دومين سفر برويد !
تكليف 30 ميليارد تومني كه قرار بود بابت كمربندي ساري به شهرداري ساري وام بدن چي شد ؟ چي شد ؟ چي شد ؟ چي شد ؟ چي شد ؟ چي شد ؟ چي شد ؟ چي شد ؟ چي شد ؟ چي شد ؟ چي شد ؟ چي شد ؟ چي شد ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ . . . . .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.